בעשור האחרון עולם השיווק והפרסום עבר טרנספורמציה משיטות הפרסום הקלאסיות כמו פליירים, מודעות בעיתון ושלטי חוצות לשיווק בדיגיטל. שיווק דיגיטלי הפך לתחום מאוד מבוקש בארץ ובעולם ובעלי עסקים הבינו שכדי להגיע לקהל יעד רחב ורלוונטי יותר הם חייבים להתמקד בערוצי השיווק הדיגיטלי.
הביקוש הגדול למקצועני פרסום מתחום הדיגיטל הביא לכך שנפתחו בישראל עשרות קורסים ואפיקי לימוד פרונטליים ואינטרנטיים שסוללים את הדרך להשתלבות מהירה במשרדי הפרסום המובילים בארץ.
אז לאותם אנשים שחולמים להשתלב בתחום הכי לוהט ומרתק בשוק - המאמר הבא בהחלט בשבילכם!
שיווק דיגיטלי כולל את כל אפיקי הפרסום והמכירה באינטרנט כמו: קידום אורגני במנועי החיפוש (SEO), קמפיין מודעות בגוגל, קידום ברשתות החברתיות, ניוזלטר (שיווק דרך אימייל) ובעצם כל דרך להגיע לקהל יעד פוטנציאלי און ליין. היתרונות העיקריים של שיווק דיגיטלי הם בפילוח שוק ממוקד והגעה לקהל שמחפש מוצר / שירות ספציפי, מתעניין בתחום / נושא מסוים או שעונה על קריטריונים שאנו מגדירים מראש. בנוסף, אחד היתרונות הגדולים של שיווק באפיקי הדיגיטל הינו חיסכון בהוצאות השיווק וכן ניטור ההוצאות והידיעה לאן תקציב הפרסום שלנו באמת מגיע.
שיווק דיגיטלי הוא תחום לימודים רחב שיכול לפתוח לכם דלתות זהב ולהוביל אתכם לקריירה מאוד מוצלחת ומספקת. ישנם מספר יתרונות עיקריים ללימודי שיווק דיגיטלי, הנה כמה מהם:
כדי להזניק את הקריירה החדשה שלכם בתחום, ולהגיע למשרדי הפרסום הגדולים והמובילים בשוק, קודם כל אתם צריכים לקחת קורס שיווק דיגיטלי שבאמת ייתן לכם כלים מדויקים, ניסיון וערך. כפי שכבר ציינו בתחילת המאמר, בשנים האחרונות נולדו עשרות קורסים אינטרנטיים ופרונטליים כמו פטריות אחרי הגשם, אך כאן מאוד חשוב לחדד להדגיש שלא כולם שווים את הכסף ואת הזמן שלכם. רבים מאותם מוכרים הם למעשה "שרלטנים" שמוכרים קורסים לא מקצועיים. לכן תמיד כדאי לבקש המלצות לפני שנרשמים לקורס ועדיף ללכת למוסדות מוכרים ואיכותיים עם מוניטין בתחום שיסללו את הדרך שלכם לקריירה מוצלחת בתחום השיווק הדיגיטלי.